Înregistrează service Contact Găsește un service auto Despre noi
x
Autentificare service
Am uitat parola
Nu ai cont de service?
Click aici!
x
Am uitat parola

Nu ai cont?

Creează cont de utilizator

Întrebări frecvente

Am pregătit o listă de întrebări frecvente legate de modul de funcționare autoeconom.ro.

Descoperă mai jos întrebările și răspunsurile

1. Cine are acces la informațiile oferite de mine și cum vor fi aceste informații folosite?

Cererea ta de ofertă poate fi văzută doar de către service-urile auto partenere, în timp ce datele personale pot fi văzute de către un anumit service auto în momentul în care accepți oferta acestuia.

2. Cât costă folosirea site-ului și a aplicației autoeconom.ro?

Autoeconom.ro este un serviciu gratuit disponibil tuturor proprietarilor de mașini din România.

3. Ce fac dacă nu ştiu ce problemă are maşina mea?

Dacă nu ştii exact ce problemă are maşina ta, alege categoria “Alte probleme” şi încearcă să descrii cât mai detaliat problema. Dacă problema trebuie să fie rezolvată urgent, te rugăm să ne contactezi prin chat-ul online, e-mail sau telefonic la 0753 414 737, iar noi, cu ajutorul mecanicului dedicat autoeconom.ro, te vom îndruma spre crearea unei cereri de ofertă cât mai concise.

4. Pot modifica cererea de ofertă odată ce aceasta a fost trimisă?

Cererea de ofertă trimisă nu mai poate fi modificată. În cazul în care ai uitat să adaugi ceva sau dorești să faci schimbări cererii trimise, te invităm să ne contactezi.

5. Cum știu că service-urile auto au primit cererea mea de ofertă?

După trimiterea cererii de ofertă, vei fi notificat automat printr-un e-mail cu privire la trimiterea cererii către toate service-urile auto din locația selectată.

6. Când știu că am primit oferte de preț pentru cererea trimisă?

În momentul în care ai primit o ofertă de preț pentru cererea ta, vei fi notificat automat printr-un e-mail și printr-un sms.

7. Am obligaţia de a accepta una dintre ofertele primite?

Nu, poţi alege ca primirea de oferte să fie doar informativă.

8. Ajutor! Nu am primit nicio ofertă.

Dacă nu ai primit nicio ofertă în decursul a 4 zile, te rugăm să ne contactezi pe chat, e-mail sau telefonic la 0753 414 737 , iar noi vom lua legătura cu service-urile auto din apropierea ta şi te vom ajuta să primeşti oferte de preț.

9. Ce sunt recenziile?

Recenziile sunt evaluările utilizatoriilor autoeconom.ro cu privire la calitatea serviciilor primite într-un anumit service auto – acestea ajută viitorii utilizatori în a-și forma o părere despre serviciile oferite de către service şi calitatea acestora.

10. Cum pot să mă asigur că service-ul auto ales funcționează legal?

Toate service-urile auto partenere autoeconom.ro sunt autorizate în cadrul RAR (Registrul Auto Român) și înregistrate la ONRC (Oficiul Național al Registrului Comerțului). Aceste 2 criterii sunt obligatorii pentru ca un service auto să devină partener autoeconom.ro

11. Ce se întâmplă după ce accept o ofertă?

După acceptarea unei oferte, se face schimbul de date de contact între tine și service-ul auto în vederea stabilirii programării finale.

12. Ce fac după ce revizia sau reparația a fost finalizată?

După finalizarea operațiunilor cerute, autoeconom.ro îți oferă posibilitatea de a acorda o recenzie service-ului auto vizitat.

13. Aveți aplicație de mobil?

Da, poți descărca aplicația autoeconom.ro pentru telefoanele cu sistem de operare iOS, accesând linkul: https://itunes.apple.com/ro/app/autoeconom.ro-oferte-pret/id1049433065?mt=8
Aplicația autoeconom.ro pentru Android va fi lansată în curând.


Ai alte întrebări sau pur şi simplu doreşti să vorbeşti cu noi?
Nu ezita să ne contactezi!

Contactează-ne

Folosim cookies pentru a-ţi oferi o experienţă cât mai plăcută. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul pentru folosirea acestora. Mai multe detalii aici