Bosch Car Service reprezintă la nivel internaţional o organizaţie care numără peste 13.600 de service-uri partenere. Bosch Car Service a fost dezvoltat ca urmare a necesităţii şi dorinţei clientului final de a se adresa nu numai unui service auto specialist într-un domeniu restrâns, ci unui service generalist, care poate oferi o gamă variată de servicii.
Bosch Car Service oferă clienţilor produse şi servicii de o calitate superioară, componente şi piese auto acoperind majoritatea mărcilor de autovehicule. Diagnosticarea şi intervenţiile profesionale, chiar în cazul celor mai noi modele de autovehicule, sunt realizate cu aparate de testare şi diagnosticare de ultimă generaţie, personalul beneficiind de profunde cunoştinţe tehnice acumulate în centrele de pregătire ale firmei Bosch.
Abordarea noastră
Nimeni nu vine cu mașina la service de plăcere pentru că acest fapt înseamnă bani cheltuiți și timp consumat. Pe de altă parte, a te prezenta cu mașina la un service auto periodic (cel puțin o dată pe an pentru o revizie tehnică) sau ori de câte ori ți se pare că e ceva în neregulă cu mașina ta, te scutește de necazuri mult mai mari. În concluzie, dacă nu putem evita service-ul care costă bani și timp, e foarte important ce service alegem. Probabil că de cele mai multe ori mergem acolo unde ne recomandă un prieten sau dăm o căutare pe GOOGLE.
Vrem să vă facem cunoscută și abordarea relației service auto-client de către noi:
- Service-ul, ca societate comercială, trăiește din banii clienților;
- Clienții se găsesc greu și pleacă foarte repede;
- Un client poate fi păcălit cel mult o singură dată;
- Un client pierdut e o pierdere financiară și de credibilitate pentru service;
- Mai mulți clienți pierduți înseamnă că te îndrepți spre faliment;
- O greșeală recunoscută e pe jumătate iertată. Nu suntem perfecți, e posibil să greșim, caz în care ne vom asuma toate consecințele erorii;
- Clientul e un musafir pe care l-am invitat, pe care-l așteptăm și pe care trebuie să-l tratăm cu respect;
- Chiar dacă statisticile neoficiale spun că peste 80% fac evaziune fiscală, noi vom continua să credem că legislația, bună sau proastă, trebuie respectată și, în consecință, toate lucrările sunt facturate, salariile angajaților sunt numai la “alb”;
- Respectul trebuie să fie întotdeauna reciproc. Nu poți fi respectat dacă nu respecți.
SIMA ADRIAN, 01.02.2016 17:42:49
Client verificat